Berry nice

Efter lite mer än två veckors semestrande runt i Kalifornien med mamsi, papsi… och Gun. Höll på att glömma bort gpsen-Gun, sitter jag nu på LAX. Datorn i högsta hugg, en hallonsmoothie och det är två timmar kvar tills planet lyfter.

Till skillnad från hur det brukar vara så har mamma och pappa checkat in mina väskor (för tunga som vanligt).  Och jag som alltid brukar ha största handbagaget och bära tröjor lager på lager eftersom att de inte får plats att packas ner, sitter nu är med en handväska, en camera och laptopen - that’s it!

Jag slipper helt enkelt kämpa runt och se ut som den sista krigaren, för en gångs skull. Flygplatsen som annars brukar vara mitt krigsfält är nu ett ganska trevligt ställe, and I like it.

Denna gången ska jag bannemej flyga snyggt!


Over and out

Kommentarer:

1 mam and dad:

skriven

Kul för dig som fick flyga snyggt annat var det för oss som fick släpa på 3 resväskor och två tunga handbagage innehållande saker från New york. Har tittat runt på dina bilder det är helt ofattbart att vi nyss varit där. Vilken upplevlserik resa vi gjort pussi ses snart önskar dig 4 underbara dagar i NY ses på onsdag mam dad

Kommentera här: