Hello California!

Imorse körde underbara Moa mig till bussen som sedan tog mig till flygplatsen. Väl framme för att checka in var väskan tydligen för tung (som vanligt!). Tänkte att det kanske är värt att betala lite extra för den övervikten, men när hon sa att det var 75 dollar för mina 6 pounds för mycket kom snålheten fram. Det var bara att öppna upp väskan mitt vid incheckningen och börja klä på sig tröja efter tröja tills vågen slutligen stod på 50 pounds. Trots en del blickar var jag nöjd och glad att jag kom billigt undan.
Väl framme i Denver för mellanlandning var planet försenat så det blev att sitta där i en och en halv timma extra innan vi äntligen kunde lyfta. När jag sedan kom till San Fransisco mötte jag upp mamsel och papsel, därefter hämtade vi hyrbilen och sedan körde mot hotellet.
Har precis varit ute på en liten kvällspromenad i staden och ligger nu i hotellets supersköna sängar. Dags att släcka lampan snart och samla krafter till morgondagens turistande.

Natti natti

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

så mysigt det låter. =) tur att allt gick bra med väntan på varandra.! oj, då hade du mycket kläder på dig när du satt på flyget. ha en toppen semester så ses vi snart ! pusss pusss! :=)

2 Linn:

skriven

Är riktigt avundsjuk på dig :) men ha en jätte bra semester!

3 Moa:

skriven

Hahahahahahah MUPP!! Hade gett mycket för att få se det!

4 Julia:

skriven

Det är bra Hanna! om kostnaden för övervikt är såpass dyr ... tja vad gör man? :D <3



Kram kram

Kommentera här: